Terapi diri

 Assalamualaikum..

 

    Setelah sekian lama. Kembali menulis kerana perlu tempat untuk meluah. Aku sorang je ke yang selalu rasa aku pilihan terakhir? I'm the last on the list? Am I too bad? Am I not worthy? Why am I here? Why? Why? Why am I too sensitive? Kenapa aku tak boleh jadi orang yang lebih tenang?  Kenapa aku asyik fikir negative? Orang tak sayang aku hatta ibu sendiri pun tak sayang aku. Family sendiri pun tak suka aku inikan pula orang lain. 

    Aku cuba jadi lebih baik tapi aku tak dapat ikut rentak orang. Adakah aku ditakdirkan macam ni sampai bila-bila? Hari-hari cuba positifkan diri tapi bisikan hati memang sentiasa negative. How to cope this situation? I need help but I don't know how? I hate being me.


Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan