Buat pertama kali selepas 3 hari mula bercuti, saya keluar dari rumah... wow! hebat betul saya hari ni... hehe...
Penyakit bila duduk di rumah ---> kurang rajin untuk keluar bersiar-siar..Saya lebih suka duduk dalam rumah dan mencerahkan kulit...
oow

Actually, mak dah keluarkan ayat "xnak ke keluar jalan-jalan ngan adik?"
Yang sebernarnya................ mak suruh hantar durian untuk tok wan kat kampung... ala...I sayang betul nak tinggalkan umah ni even seminit.. ceh... (cakap je la malas... eh...xleh2...nak jd anak solehah)

Mak agak sibuk minggu ni ye... buat hiasan khemah dan meja makan pengantin... SANGAT CANTIK! Tambah2 warna favourite - purple (xramai tahu saya minat purple..) Penting ke???? huhu
Apa-apa pun, mak mmg teror la dalam aksi2 kreatif ni... Sepanjang 3 hari ni saya berkesempatan menjadi tukang ukur dan gunting kain yang amatur... Panjang tu... Kira bekerja untuk mak la... dalam masa tu sempat tempah kat mak... nak warna hitam putih ye untuk majlis saya nanti... Tahun bila tak tau la...



Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas