Pembentangan Kajian Tindakan

Alhamdulillah, akhirnya berakhir juga mimpi siang dan malam saya dengan kajian tindakan bagi final semester ni.. dah boleh grad dah.. yeay!

Semalam saya pembentang kedua bagi kumpulan sesi pertama. Lega sangat semuanya dah berakhir. Berdebarnya toksah cakap la.. Memang menggeletar plus air-cond yang sejuk gila tu. Tersasul2 jugak masa buat ucapan permulaan. 

Terima kasih untuk pensyarah dan kawan-kawan sekelas yang banyak bagi sokongan sepanjang saya siapkan kajian tindakan tu. Tambah2 pula untuk kawan2 yang sudi menjadi audience masa saya membentang. Siap bagi signal2 lagi. TQ.

Untuk Bakal Suami pun tak dilupa. TQ sebab sentiasa ada untuk bagi sokongan n 2 thumbs up masa saya tengah bentang. Then siap bg signal suruh saya relaks sikit masa tengah bentang tu.. TQ. 

Lepas saya merdeka dia tak merdeka lagi sebab dia kena bentang sesi tiga (pagi tadi).. Kebetulan pula masa tu saya kena jadi MC untuk dewan saya. Tak dapat la nak tengok dia bentang sampai habis. Sebab dia bentang kat dewan lain. Kira serentak la. Sempat masuk 5 minit je bagi sokongan moral lepas tu terus lari masuk dewan saya semula.

Snap sebelum keluar

Tunggu KISSM dan Exam je lagi.. Tinggal sebulan setengah.

Comments

Admin said…
kita serupa... :)
hehe option ape dear?

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan