Siapa punya kerja?

Update kali ini membicarakan tentang... (membicarakan? fuh, skema tu...) DURIAN. Haha...cerita basi dah tapi sengaja nak panaskan.

Classmate saya dapat buah tangan (memang betul2 buah!) then nak la kongsi ngan saya. Dia takde la nak menyeksa roomate dia ngan bau harum durian tu jadi classmate saya ni pun simpan la durian 2 biji tadi dalam bilik tv. Plan memang baik punya nak makan time lunch after class hour.

Time lunch... jeng...jeng...jeng...

Bau durian kuat gila! Apesal plak ni? Tinjau-tinjau ada la 3 orang makhluk ALLAH ngah bersila mengelilingi buah durian yang classmate saya simpan dalam bilik tv semalam.
Siapakah makhluk itu?

Para pencuci tandas dan blok asrama. (Tak bersih pon tandas and blok ni. Ape yang korang cuci hah? Durian dalam bilik tv yang elok dalam beg plastik yang korang 'kemaskan')

Kesian betul classmate saya. Muka sumpah nak nangis. Paling nak nangis leh plak one of the three person yang kenyang makan durian free tadi jemput kitorang makan. Hoit! Hoit! Itu durian kawan saya yang punya!
Leh pulak dia wat cerita dia jumpa durian dalam tong sampah. Hello! Kau tu tahap hape kutip makanan dalam tong sampah then makan? Bukan ke pagi tadi kau yang tanya budak aras bawah durian sape dalam bilik tv tu? Sabar je la...

Kasut budak batch saya yang letak kat rak kasut luar bilik pon ilang. Sape hambik ye? Kucing-kucng dalam asrama ni kot.

Toiletries yang kitorang tinggal dalam toilet pun sometimes ilang... Hoho.. Marabahaya betul situasi blok ni.
Pencurik tu memang superb la... Shampoo saya yang tinggal suku dia tak layan. Shampoo yang saya baru beli tak pakai lagi lak yang lesap. Fuh!

Comments

amalmeor said…
adui,kesian kwn anda.same situation here cikgu murni.tudung hilang,kasut hilang dan mcm2 la...
Anonymous said…
Btul tu kak yati..
eeee geram btul ngan hamba Allah tu..
wat keja dah la sambil lewa..
buat hal plak..
hehehe
syukri said…
aduyai, kesian pd tulip.. siot jer pncuri tu.. 2 biji plak tu diorg kebas.. dah la c tulip dah lm nk mkn.. geram! mmg nk kna pncuri tue
wirdati said…
syukri: hehe..concern ye sama cik tulip..(^_^)

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan