Exam lagi.

Minggu menjelang exam datang lagi.
Boleh tak kalau nak belajar je tapi taknak exam.
(^_^)



Dah 2 kali aku meloya bila beli air kat kafe.

1. Bila bangla buat air tu selamber gila korek telinga masa tengah cedok air masuk plastik. Kembang tekak aku.

2. Bangla lain pulak cedok air masuk plastik tapi tercurh atas tangan sendiri. Maka 'air tangan' beliau pun masuk ke dalam tong air sirap tersebut. Adoi!!!! Pengotor betul! Last2 melayang RM1.20 aku. Air tak minum aku layan air masak sendiri je. Hampeh punya bangla. Nak kerja tapi wat sambil lewa. Bab-bab makanan ni kena la prihatin sikit. Dalam hati nak je cakap "Jangan la basuh tangan dalam tong air tu!!!!"


Boikot air cedok kafe! Pengotor!

Comments

Bangla main hentam je, huhu..
all the best dear!

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas