Semangat

Kuseru semangat!!!! 
Adeh.. malas benar nak buat assignments.
Lecturer tunda tarikh hantar makin melampaulah aku..
Cuti berhari-hari boleh duduk melengung je tak buat apa.
Tambah pulak tengah dlm persiapan ke alam baru. Lagi kendur semangat nak buat assignment. Macam mana lah orang yg dah keje bahagi masa nak wat persiapan ngan nak siapkan keje..
Dapat pekerja macam aku mahu lingkup company.

Hari ni dah dapat kain untuk kenduri sebelah lelaki.
Mak kata kain untuk baju nikah aku ngan kenduri belah perempuan nanti beli sama-sama mak.
Encik tunang tak mau baju nikah baru sebab dah ada baju baru buat aritu. So, jimat di situ. 
Takde sewa2.. sume mak jahit. Lebih berkat di situ. Pas kenduri rasa nak pakai sarungkan je.. hoho

Mak dah mula survey2 bunga untuk hias hantaran. 
Aku pun dah slow2 beli barang-barang hantaran.
Hari ni settle dua barang.

Hari ni jugak first time mesej bakal mama.
Nervous.
Tunggu punya tunggu mesej tak berbalas..

Akhirnya!!!
Bakal mama balas mesej.
Yeay!!
Alhamdulillah..

Ya ALLAH, letakkanlah rasa kasih sayang dalam hati mama dan abah untukku.. Izinkan mereka menyayangiku. Tiada daya upayaku melainkan dengan kehendakMU..

Comments

nmS said…
org itew hatinya tengah berbunga bunga la tu..hehehehe

happy utk ko murni!!hehe..seyes weh, bile sume org tanya nape aku banyak yg xready lagi, sebab kerja banyakkk kot.xsempat nak memikir.ni dah mula kelam kabut gila dah.huhuhu

p/s ko off kan 'aprrove you are not robot' tu buleh?tensen aku nak kena isi tiap kali komen..huhu

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan