Janji Rock

Saya berjanji!
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


Mulai malam ini

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Saya akan berusaha dengan sekuat-kuatnya

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...




Untuk

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


TIDAK MENGGILA APABILA MELIHAT GAMBAR2 PERTUNANGAN, PERKAHWINAN DAN KELAHIRAN ANAK KAWAN-KAWAN MAHUPUN ORANG2 YANG SAYA KENAL.


Saya akan berusaha dengan bersungguh untuk tidak meroyan lagi kerana perkara sedemikian hanya merosakkan mood saya sahaja.

Sekian


P/s: Isolation. Biarkan dia gembira dengan dunianya tanpa aku.

Comments

nmS said…
aku pun salu gak mcm ko..smpai salu gaduh2 tnye kenapa kawan2 aku dah boleh kawin, beranak pinak, tapi aku ni x pun lagi..smpai gado2 kot..huhu

eh, aku tgk kat bloglist ko ada satu blog tu, dia pakai purdah..dia kawin muda kan?skng dah ada anak kan? kawan ko ke? aku admire gle dgn dia. teringin nk jadi mcm dia, blog dia pun isi bagus gle..

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan