Bakal keluarga

Lately ada mission.. nak jadikan bakal adik ipar geng. Untung jugak ada fb kan so boleh lah chatting. Alhamdulillah orangnya baik.. peramah jugak.. Masa pergi rumah bakal family pun bakal adik ipar ni tegur ngan baik. Dah ada geng tak la risau sangat nanti. Yelah, takkan nak berkepit je ngan suami kan.. nanti orang kata mengada-ngada pulak. So, nanti mintak adik ipar kepit je la kat sana. Huhu..  dah ada kawan baru..

Seronok pulak bila dapat kenal family baru..
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.

Lembutkanlah hati mama dan abah supaya mereka sayangkan aku.. amin~

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas