Finally!

Atok saya.. Pemalu yang amat orangnye.

Cousins..

 Family

Selesai sudah. Candid ngan wan. Wan tak nampak kamera takpe. Bila nampak terus jadi malu2 meow.

 Tengah nervous tambah2 dok kne sakat.

Terima. Kat dapur pulak tu. 


Ramadhan dan Syawal yang sangat bermakna kali ini sebab ALLAH bagi apa yang saya nak selama ni. Raya kali ni jadual padat. Penuh dengan happiness. Penuh dengan nervousness (ada ke perkataan ni?). Alhamdulillah first step selesai sudah. 

Even pengalaman tak sama macam orang lain tapi manisnya tetap sama. 

Syukur yang teramat sebab berkali-kali Allah bagi apa yang saya nak. Kali ni pun sama. Syukur teramat sangat. Semoga ALLAH permudahkan urusan seterusnya. 

Lepas ni takde dah meroyan tak tentu hala. InsyaALLAH. Usaha untuk jadi yang terbaik. Terima kasih untuk sesiapa yang mendoakan saya selama ni terutamanya family dan kawan-kawan. Doakan saya dianugerahkan kesabaran yang tinggi.

Syukur ya Allah.
Terima kasih mak abah.
Terima kasih mak cik2 pakcik2.
Terima kasih cousins.
Terima kasih future mama abah.
Terima kasih future family.

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas