Dah ikat.. :)



Akhirnya batu cincin selamat diikat dengan pemegangnya selepas beberapa tahun.
Batu cincin tu memang dihadiahkan untuk Mr. Tunang. Lama betul plan nak ikat batu tu buat cincin. 
Angan-angan nak buat cincin tunang untuk pihak lelaki. Dah rezeki bertunang awal, maka bolehlah tukar dari plan cincin tunang kepada cincin nikah. 
Boleh sarungkan sendiri. (^_^)

Haip!

Comments

Anonymous said…
Salam.. boleh saya tau buat ikat cincin ni kat mana? kos dalam berapa ye? tq...
wirdati said…
Wsalam.. maaf ye sbb en. tunang sy yg gi ikat sendiri. so nak bgtaw spesifik kat mana tu saya pun tak tahu.. tp dia ada kata gi buat kat tempat org jual cincin. Tanya kat org tu boleh wat x.. b4 ni byk tempat gak tny.. diorang sume leh wat just sy xprefer kalo dyorg suruh tinggal batu cincin tu. sbb sendiri pny kan.. yg ni tunggu sampai siap.

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas