Hargai zaman belajar, menanti zaman bekerja

Aku mengalami kecederaan emosi hari ini. Semua gara-gara diri sendiri. Aku salahkan diri sendiri tapi dalam masa yang sama aku juga salahkan orang lain. Sebabnya aku rasa aku dah usaha jadi yang terbaik tapi today aku realize that aku ada ke takde sama je. Deeply, it hurt my pride. Emosi aku cedera. Sebab aku tak biasa mungkin. Hopefully dengan pengalaman hari ini akan lebih mendewasakan aku lain kali. Jangan takut dan berhenti berharap. What you give not necessary you will get back.

Tak sabar nak habiskan masa belajar. Then aku nak pergi tempat yang takde org kenal. Mulakan hidup baru dengan Mr. Someone. 

Huh...

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan