Bye Bye 2010

2011 akan tiba. Semoga tahun 2011 menjadi tahun yang lebih baik berbanding 2010.
Macam biasa, azam tahun baru nak belajar bersungguh-sungguh. Aik? Selama ni tak cukup bersungguh ke? 

Tahun depan tak boleh boros-boros dah. Kena jimat. Beli apa yang patut. Makan apa yang perlu. 
Semoga saya lebih matang. Kena lebih sabar.
Tak mau cengeng-cengeng dah taw.
http://www.emocutez.com

Tahun ni nampaknya ramai kenalan yang bertukar status.
Ada yang dah jadi tunangan orang.
Ada yang dah jadi isteri dan suami orang.
Ada yang dah jadi ibu.

Congratzzz....
http://www.emocutez.com

Pas ni nak rajin-rajin update blog sebab satu ari nanti mesti saya akan baca balik.
Pastu kata dalam ati?
Aik? Aku ke yang tulis macam ni?

Dalam kelas taknak berangan-berangan ala-ala princess dah.
Nak berpijak di bumi yang nyata.
Taknak dah hujan bila kena marah. Nak senyum je.

Meh sini 2011.
Datang jangan tangan kosong.
Bawak cinta, kebahagiaan dan keberkatan banyak-banyak.
Bawak kejayaan supaya tempoh 2 tahun yang bersisa ni jadi kenangan terindah.
2011, jangan kejam dengan saya.
Sebab saya sangat fragile.
Ajar saya supaya jadi kuat.
Jangan jatuhkan semangat saya.
Semoga dipermudahkan semua urusan dan hajat di hati.

Semoga kamu juga begitu.
Ameen.

Selamat tinggal 2010.
Terima kasih untuk masa-masa indah.
Buang yang keruh, ambil yang jernih.
Peace.
http://www.emocutez.com

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan