Miss Homely

Gelaran yg sy dapat masa dinner akhir tahun pengawas sekolah tahun 2005 dulu. Setiap seorang stdent form 5 masa tu akan dapat title ala-ala miss world la konon-konon. Mentang-mentang la Girl's School. Camnelah leh dapat homely (macam lonely la plak) ye? Puas saya fikir malam tu. Baru teringat, a chinese friend pernah datang rumah dan masa tu saya tengah masak. Maybe sebab tu dia cadangkan letak saya title Miss Homely (well, mesti korang payah nak fikir title pe sesuai untuk saya. Kat sekolah dulu kan tak berapa menyerlah. Sekarang pun tak menyerlah mana.)

Motif entry? Saje teringat kisah lama.

Cik Amal, u dapat miss apa ye? Saya lupa la. 

Hari ni bangun awal. Selalu? Hehe...
Esok Mr. Someone pergi Pahang with his family. Abg dia nikah.

Camne ni eh...
Saya orang biasa-biasa je. Family saya pun biasa-biasa je. Segan kot tengok family belah sana.
Dush!

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan