Hate being alone

Tak sampai 24 jam pun duduk sorang dah rasa bosan.
I just hate being alone.
Mak, bapak dan adik balik kampung. Angah sibuk menghadap assignment. Aku? Hadap la tv. Esok lagi merana. Pagi-pagi semua orang nak pergi hantar angah balik poli. Kereta tak muat sebab kawan angah tumpang so, aku kena lah duduk rumah sorang-sorang.
Boring!!!

Mak bagi cadangan supaya jahit sendiri baju yang dah siap potong tu.
Er... saya tak reti la nak guna mesin canggih mak.
Mr. Someone pulak ada kat Pahang. Bila berjalan ngan family, no contact2 okay.
Bosan lagi.
Nak buat apa ye esok?
Asal bukak internet je, facebook. Blog. Lagi? Ada yang menarik tak?
Huh... lagi berapa hari ye nak balik maktab?
Nanti sibuk dengan kelas. Assignments. Pastu praktikum sebulan. Exam. Then cuti balik. Bosan semula.
ArghH!!!

Tak nak balik kampung dah. Banyak kali dah balik kampung. Beg baju kena beli lain sebab zip rosak. Ganas sangat kan.

Kesian mak nanti angah kat poli. Saya kat maktab. Pagi-pagi adik sekolah. Bapak kerja. Kesian mak.
Mesti bosan.

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas