MC lagi

Setiap bulan pun ada mc.
Tapi nak beratur kat klinik tu punyalah lama.
Hari ni ramai pula golongan nenek2 dan kanak2.

So, dapatla sehari rehat.
Macam biasa bila sakit separuh hari habis atas katil je.
Yup, saya anak manja. Huhu...

Doc tu bagi ubat cam biasa Mefenamic Acid. Tapi kenapa tak bagi Sodium Trisilicate (ntah betul ke tak aku eja ni?)..
Jimat ubat kot.

Saya dah makin gemuk. Tu yang sakit makin menjadi-jadi..
Hujung tahun nak pergi ambil ubat lagi la kat Baling.
Makan putik limau dan air lengkuas seminggu.
Makan sirih 3 hari.
Hopefully lebih baik lepas ni.

Yang bestnya, gerenti time exam dah tak risau sakit ni datang!
Alhamdulillah.

Comments

FaNaRa said…
kak muni sakit ke? jgn lupa makan ubat tau.:)

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas