Ribut dah reda.

Belog, saya datang nak bercerita lagi...

Saya dah ok hari ni. Mungkin sebab semalam saya dah di 'brain washed'.

Then saya teringat, if saya nak sesuatu, saya mesti nak segera. Kalau tak dapat boleh jadi patah hati.
Contoh macam dulu, tak menyabar nak pakai handfon baru.
Sepatutnya handfon tu hadiah hari jadi tapi saya nak juga pakai awal...5 bulan lebih awal. So, saya pun dapat pakai handfon yang diidam-idamkan tu.

Sayangnya handfon tu baru je seminggu pakai, keypad # dah retak. Tak tahu kenapa boleh retak. Tekan kuat sangat ke??

Then belum sempat sebulan pakai dah kena curi.
Ada orang masuk bilik antara pukul 3-4 pagi dan curi handset + purse saya n roomate time tu.

So, saya kena belajar bersabar.
If terlalu tergesa-gesa nanti tak tahan lama.
Kalau terburu-buru takut ada masalahnya nanti.
Mungkin ini yang terbaik untuk saya.
Saya cemburu dengan nasib orang lain. Tapi mungkin apa yang saya fikir bukan yang terbaik buat saya untuk masa ni.
Sabar lagi.
Sabar lagi.

Allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya.
InsyaALLAH.

2 tahun tak lama mana kan?

Orang tak faham memang akan kata saya macam desperate.
No I'm not.

When you have someone you love and you want to have he or she in your life, then you will understand my feeling.

Kalau anda seorang yang sukakan kebebasan, silakan. Tak salah pun.
But...this is me.

I'm a homely person and I want to have my own family.
InsyaALLAH soon.

Please guide my way, Allah.

Comments

nmS said…
aku faham ape yg ko nak sgt tu murni..
sebab aku rasa aku pun nk mcm tu jugak..huhuhuhu
tp kadang2, org xfaham kan?even dia pun xfaham..
wawawawawawawa........aku pon selalu nngis bila teringt bnda ni..
tambh2 bile dpt kad kawan2 aku.....
huhuhuhuhu
wirdati said…
weyh..tarikh ang jgn sama ngan aku. Nanti xde la sorg besfren yang teman aku.

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan