Posting 2012

Sebenarnya aku bercadang nak siapkan power point presentation untuk esok. Saje nak buat awal sebab malas nak turun kafe malam ni. Biasa la kalau dah connect internet maka haruslah membuka fb. Tak wajib pun tapi sokmo gitu. Seniors mostly dapat posting Sarawak. Ada terasa sedih jugak bagi pihak diorang sebab tak dapat negeri yang diminta. Paling sedih ngan pasangan-pasangan yang terpisah sementara tu. Aku tahun depan tak tahu lagi macam mana. Sedih. Sedih. Mr. Someone dah mula train aku untuk jauh sikit-sikit. Dia kata tak boleh tinggal terus. Slowly. Hopefully dapat posting senegeri nanti. Senang nak urus hal-hal yang sepatutnya untuk tahun depan.

Dah masuk final year ni semedang je orang tanya bila lagi? Bila lagi? Bila lagi? Ada yang tanya bulan 5 ni ke?

Jawabnya mudah... senyum dan kata InsyaALLAH tak lama lagi.

Classmate yang dulu cakap lambat lagi pun dah mula ubah fikiran kepada hujung tahun ni.

Anda bila lagi?
HAHA

Tajuk Action Research tak fikir lagi. Proposal hantar Rabu depan. Nak tido la!
Selamat bertugas Seniors!!!

Comments

Bazzstary said…
saya!saya la tu(angkat tangan tinggi2!)

terima kasih!doakan ea..

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan