Stalker berjaya

Berjaya la sangat. Haha.. Memangla aku suka menyakitkan hati sendiri dengan men'stalk' orang-orang tu.

Almaklumlah orang tengah bahagia. Mesti update fb benda-benda yang happy pada dia tapi mensakitkan hati seorang stalker berjaya seperti saya. Siapa suruh cari penyakit kan? Kan?

Kenapa belum sampai masa aku lagi????????????
Haaaaaa!!!!!!!!

Mula la nak meroyan tu. Sabar. Sabar. Nanti sampai masa kau. Yang kau dok stalk orang tu kenapa?

Aku nak tengok perkembangan dia.....

Nak buat pe kau amek tahu? Dia happy je hidup, kau yang asyik meroyan. Tak payah sibuk-sibuk la.

Aku nak tengok kenapa dia boleh dapat apa yang aku tak boleh dapat. Kenapa dia senang-senang je dapat pe yang aku tak boleh dapat. Kenapa semua senang untuk dia. Aku nak tahu!!!!!!

Dah kau yang nak tengok dia sangat kenapa nak jeles-jeles pasal pe?

Dasar perempuan. Benda kecik pun nak jeles.

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan