Cuti macam biasa, membosankan!

Menarik sebab relaks tak payah pergi kelas, pening-pening pasal presentation.

Buat-buat lupa pasal assigments.

Makan. Makan dan Makan. Sebab saya pencinta tegar makanan.

Paling bosan bila duduk rumah lama-lama macam-macam jadi.

Arghh!!! Benci.



...

Wah. Wah. Ada orang tu sibuk uruskan majlis perkahwinan macam dia pula yang kahwin.

Oit. Oit. Bunyi macam jeles je.

Rasa nak pergi tapi rasa tak nak pergi jugak.

Sebab saya nak orang tu ngan family dia datang rumah saya dulu. Bukan sebaliknya.


Boleh tak macam tu?

Selamat menerima kedatangan kakak ipar baru.

...

Sedih betul tak dapat jumpa besties cuti ni.

Banyak betul halangan. Takpelah, maybe next time. InsyaALLAH.

One of my best friend sedang menuju alam bahagia. Wah, wah... saya tersangat excited!

Umur camni memang dah patut dah.

Semoga rancangan dia dan pilihan hatinya dipermudahkan.

Nanti kita plan wedding sesama ye. Huhu...

...

Selasa ni exam KOAM!

Jem... baca baru 5 page. Pening. Pening.

Satu ayat boleh ulang sampai 10 kali baca. Tak paham2.

Saya dah le kaki bangku, tangan kerusi. Apa pun pasal sukan tak reti.

Apa saya nak goreng exam nanti???

...
...
...
...

Tolong!

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan