Students of Mathematics Education (3 MTED 2)

Saje nak post gambar kawan-kawan sekelas yang dah hampir 3 tahun bersama-sama. 2 and a half year more to go....I'm really happy to be with all of you. Hanya beberapa gambar sahaja yang dapat di 'upload' buat masa ni.


Aktiviti masa lapang semasa pensyarah tiada di kelas.



Ini aktiviti wajib. Selalu terjadi apabila ada asignment yang perlu dihantar pada hari tersebut. Tido berjemaah. Bukankah lebih merapatkan ukhuwah. Huhu.. ada dua orang je yang berpura-pura tido. Teka siapa mereka???


Antara gambar formal. Terpaksa menjadi skema sebentar. Kelas kami menang Pertandingan Keceriaan Bilik Kuliah. Hari ambil gambar ni hari Khamis sebab tu semua pakai baju batik maktab.Comel tak cikgu-cikgu matematik ni? 


Okey...apabila MTED2 beraksi!
 
 Semoga kita semua terus berjaya pada masa hadapan. Once a teacher, always a teacher.
LOVE ALL OF YOU!

Comments

Tulip said…
insyaAllah..amin..
Misz ZeEE_Z0nE said…
AIK.. menang keceriaan blk kuliah? cm kat sekolah dulu ke?
smpi pki lawa2 ea.. heeee ☻☺♥
wirdati said…
pki lawa2?? hehe
maktab ni mmg macam sekolah. Bilik kuliah kitorang ni sebijik cam kelas kat sekolah.
Ada pertandingan sebab nak ceriakan IPG.
Tulip said…
hahaha..betul2..
wirdati..p lah blog akmal..ada award...
Misz ZeEE_Z0nE said…
tp betoi la.. cantik bj kowg.. salunye bj batik nie x cantik.. but i like tht color n design.. sweet..
n care kowg ssn kedudukan pown menarik.. heeeeee
wirdati said…
okeh..hehe thanks

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas