Lama tak cari pasal


Gambar hiasan semata-mata.


Aim for the moon and if you fall you'll fall amongst the stars


Masalahnya saya selalu takut nak target tinggi2. Takut kuciwa. Huhu. Actually tak sabar menunggu result exam.
Target: kan dah bagitahu dulu..malas nak cerita lagi.

Masalah lagi..kau ni budak bermasalah ke?
Bila dah dapat keputusan selalu tak puas hati sebab orang dapat lebih baik.
Oh, ini hati yang jahat. Perlu get rid!!!
Saya berharap (macam penutup speech plak) semuanya baik semester ini.
Saya mahu berdamai dengan semua orang..jadi, sama-sama bekerjasama ye.
Saya manusia berego tinggi. Sama-sama usaha.
Adatlah dalam hati manusia yang tak sempurna,
ada dengki.
Tapi kikislah perlahan-lahan.
Saya masih berusaha.
Ehem2: saya dah makin rajin taw.. hehe. mesti kasi tahu hal ini supaya saya sentiasa rajin.


Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan