Ujian apa la hari ni. Pagi-pagi ada orang yang 'bijak pandai' telah rosakkan mood saya dengan menganiaya saya. Sangat membengangkan. Tak lawak okay!!!

Betul-betul rasa tak sihat sekarang. Manusia jenis ni tak tahu la ada ke tak rasa belas ihsan sesama manusia. Mencari kegembiraan melalui ketakutan dan kebimbangan orang lain.

Paling sedih sekali orang yang sepatutnya jadi protector (apakah ini?) telah join sekaki menjadikan saya bahan lawak. Bukannya nak ambil berat. Menumpang sekaki menggelakkan saya. Ingat saya badut ke?

Pelik betul sikap manusia yang gembira menyakat orang walaupun orang yang disakat tak gembira langsung. Macam ini ke cara mereka berkasih sayang sesama makhluk?

Presentation hari ini agak teruk.
Lecturer is not happy.
Kena usaha lagi di masa hadapan.

Hari ini kamu semua ketawa gembira dapat menganiaya saya.
Esok lusa kita tak tahu macam mana kan?

Demam~..
selimutanselimutan

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan