Gendang gendut tali kecapi...kenyang perut makin gendut,

Baby makan tembikai? Tembikai dimakan oleh baby? Tembikai. Baby. Oh...manisnya.. Saya sudah kenyang. Bukan makan tembikai. Makan makanan mee rebonding lagi buat kali yang.... tak terkira.

Bosan.

Saya baru tahu ada cerita bersiri kat tv tu cerita buatan Israel. dan dilakonkan olah orang-orangnya. Sebelum ni tak perasan langsung. Baru-baru ni ada disebut-sebut tentang Yahudi dalam cerita tu. Semalam. Nampak bendera Israel dalam cerita tu. Slow sangat saya ni. Bila dah tahu macam tu rasa tawar hati dah nak tengok. Tengok tajuk cerita tu pun dah rasa tak gembira.
Tak sabar nak pergi tempat ini. Dulu masa matrikulasi dah pernah pergi sekali. Nak pergi lagi buat kali kedua. Sungai Petani dengan Alor Star jauh tak? Boleh tak kalau tak pergi SP tapi pergi Alor Star?

Pictures from google.

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas