Cuti lagi.

Cari penyakit nak balik lewat petang kan.
So, terkandas la satu  jam atas jambatan.
Nasib baik bukan saya yang drive.
Kalau tak mesti dah berbakul-bakul rungutan terkeluar.
Uhuk2.. sangat kurang sabar.

Semalam dah dapat elaun!
Yeay..

Elaun tak keluar pun risau.
Risau tak berduit nak makan, beli buku dan bayar pe patut untuk study.

Ada elaun pun risau jugak.
Risau terlebih belanja dan sesak time hujung semester nanti.

...

Semalam dia cakap yang saya terlampau mementingkan perasaan saya.
Hm.. ego mungkin.

Something yang saya cuba ubah.

Kadang-kadang pelik, bila dengan orang lain saya boleh pulak saya simpan rasa tak puas hati.

Tapi selalunya dengan dia saya mudah express rasa tak puas hati.

Usaha lagi!!

...
Selamat bercuti semua.
Elaun dah masuk, jimat-jimat la ye.

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas

Mengajar Math dengan Permainan