Wat hal lagi...haih.

Teruk betul aku semalam. Entah apa yang aku nak, aku pun tak tahu. Yang aku taw, aku sakit hati so aku cuba menyakitkan hati dia tapi makin bertambah pulak sakit hati aku. Adoi...

Suka sangat ke ada masalah?
TAK.
Dah tu, apesal cari masalah?
TAK TAHU.

Macam biasa la, dah wat baru sedar. Apalah yang aku buat semalam. Kadang-kadang aku rasa aku ni macam budak-budak lagi. Tak tahu apa yang aku nak sebenarnya. So, bila orang wat benda tak macam yang aku nak, mengamuklah. Macam baby, nangis tapi dia tak tahu kenapa dia nangis. Dia tak selesa. Aku? Marah. Tapi tak tahu kenapa aku marah. Bila ditanya apa yang aku nak? Aku tak taw. Aku takde jawapan sebab aku pun tak tahu kenapa aku rasa nak marah.

Sorry for everything.

Comments

miza said…
same wif me lor...nak moody je..sume kena tempias..huhuhu..
Misz ZeEE_Z0nE said…
nape ni yuNk??? huhuhu
wirdati said…
miza: haha... hari mood swing aku. Habis bertukar menjadi mozilla..eh.. gozila.

zeera: biasa la..pompuan..ada hari mood swing

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas