Apakah aku ada di hatinya?

Menghurai konflik kejiwaan secara pukal. Faham tak?? (nasib la tak faham..ni kan my empire. Ahaks!!!)

Someone just dedicate this song to me. Sangat sweet. Thank you.


Sila click link ini untuk mendengar:
Hijau Daun - Suara Ku Berharap.mp3

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Okeh.Sekarang memang ngah gila layan lagu ni.senangnya2
Berjiwa romantik hari ini. Rasanya musim bunga menjelma.
Kebelakangan ni kerap gak berchit-chat perasaan ngan kawan. Bukan buat ketupat okey. Raya da abis.

Sedih kan. Bila org yg kita syg tak syg kita dah... Ada ayat yang agak 'terkesan di hati' (ayat k.cik). Tapi ayat kat bawah ni bukan k.cik yg bagi.

Jika tak ada orang yg iri padamu, maka bererti tak ada kebaikan pada dirimu
Jika tak ada seorang sahabat pun di sisimu, maka bererti akhlakmu tidak terpuji
Jika engkau tak beragama dengan baik, maka bererti hidupmu tanpa pijakan. -Al-Qarni


Ok..maknanya bila saya cemburu kat someone, ada kebaikan la pada diri orang tu...Bagus la kalau ada orang yang cemburukan kita kan. Adatlah hidup. Bukan semua orang sukakan kita.
Cara terbaik untuk balas dendam pada orang yang buat jahat pada kita ialah dengan melakukan kebaikan pada orang tersebut.

Ok, saya ngaku saya ego. (sebab sy anak sulung)
Saya ngaku saya degil n saya ngaku saya manja.(anak sulung ada adik n selalu kne mengalah ngan adik2. Pemberontakan pun terjadi. Tragisnya..)
Sebab tu saya selalu wat perangai ngan orang-orang yg sy syg.

Cerita pasal orang yg dah tak sayang ni, mereka yang pilih untuk tak sayang kita ag..so, as long as idup kita tak efek ngan ketiadaan mereka ni...never mind! Ok, tipu..(hakikatnya terasa gak kehilangan -saya masih berperasaan/ berperasan).
Saya pun tak tahu la kat mana silap dan pe motifnya...

*Apakah aku masih di hatinya*


Tipu la kalau saya kata saya tak kisah. Tapi kalau lebih baik macam ni, biarkan saja macam ni.

*Aku menunggumu, aku menunggu*

Yang makin jauh tu, biarkan. Diorang lebih bahagia bila kita tak ada. Yang masih ada di sisi kne jaga baik-baik. Betul3...

Tapi kalau orang yang penting dalam hidup kita mula pergi? (mintak dijauhkanlah...) Sedih la camtu. Semoga saya sentiasa dan masih ada di hati mereka..

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas