Something is missing...?

Baru je sayang, dia dah pegi
Pegi terus plak tu
Ni yang tak gemar ni...
Mula rasa serik kembali
Saya harap bukan salah saya
Pape pun, memang syurga tempatnya.

Pasal lain pulak...
Apa la yang cuba ditunjukkan ye?
Saya pun tak faham
Mungkin saya kena berbaik sangka
Mungkin perasaan mereka benar
Saya dah cuba, mungkin tak cukup usaha mencuba
takut mencuba lagi sebenarnya, bila dah tahu jawapannya negatif
tapi..yang penting saya dah cuba
cemburu barangkali
atau hasad dengki?
Tapi saya tak mengharapkan keburukan terjadi kepada mereka
mungkin saya masih sayang
cemburu tandanya sayang
ok, hati..sudah-sudahla..
Mungkin ini yang terbaik.

Pasal lain lagi...
Sabarla sikit. 2 hari je bukan 2 tahun..
Hakikatnya bukan 2 hari tapi 3 tahun.
Ok, cikgu math dah bermain nombor...
Mana nak korek duit ni
Ok, saya belajar sabar.

Suara dengarkanlah aku, apa khabarnya pujaan hatiku?
Aku masih menunggunya, masih berharap di dalam hatinya

Comments

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas