Marry ooo Kahwin




Sayakah yang gatal nak kahwin? oo..tidak2
semuanya gara-gara mak..
haha..mak I yang tak sabar nak suruh I kahwin.
Gambar-gambar ni bukti mak I dah tak sabar nak dapat menantu.
Tapi I nak tema hitam putih
Mak silap tema ni

Ok, tipu..
Memang mak I tak sabar nak suruh I kahwin tapi gambar di atas ni bukan buktinya.
Ni projek baru mak. Untuk hiasan bilik pengantin dan sudut untuk potong kek.
Rumah sangat semak sekarang dengan bunga-bungaan
"Mak, cantik la..Tak payah la buat untuk jiran. Along nak guna yang ni untuk kenduri kahwin along."
"Jangan risau, kenduri kahwin along nanti mak wat grand lagi.."

hehe...my mum...
Kalau I nak kahwin sekarang pun, dia on je
Manalah I tak terfikir pasal kahwin je
Mak I wat bisnes untuk pengantin!



p/s: Jangan tunggu lama-lama...nanti dikebas orang.. :-) (entri membuktikan hati)

Comments

Anonymous said…
xlme...
kejap je ag....
lag 3 thn je.....
wirdati said…
Betul tu..tak lama tapi sehari bagaikan setahun...ececeh...

Popular posts from this blog

Pembedahan Ovarian Cyst

Mengajar Math dengan Permainan

11 teknik mengawal disiplin pelajar dlm kelas